کارمبو: فرانسه باید مراقب پرتغال باشد، چون آنها کریستیانو رونالدو دارند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارمبو: فرانسه باید مراقب پرتغال باشد، چون آنها کریستیانو رونالدو دارند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارمبو: فرانسه باید مراقب پرتغال باشد، چون آنها کریستیانو رونالدو دارند

کریستین کارمبو، قهرمان جام جهانی 98 فرانسه به هم وطن های خود در فینال یورو 2016 مقابل کریستیانو رونالدو هشدار داد.

طـرفداری- روز گذشته تیم ملی فرانسه در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 2-0 از سد آلمان عبور کرد و به فینال یورو 2016 رسید، تا در پاریس به مصاف پرتغالی برود که آنها هم با نتیجه 2-0 از سد ولز عبور کردند.

تیم دیدیه دشام مقابل پرتغالی قرار خواهد گرفت که کریستیانو رونالدو، ستاره تیم رئال مادرید را به عنوان کاپیتان خود در ترکیب دارد و با گلزنی مقابل ولز شمار گل های خود در تاریخ رقابت های یورو را به عدد 9 رسانده و می تواند با یک گل دیگر از رکورد میشل پلاتینی عبور کرده و بهترین گلزن تاریخ این رقابت ها لقب گیرد.

کارمبو در مصاحبه با Omnisport گفت:

ما باید مراقب پرتغال باشیم چون آنها کریستیانو رونالدو را دارند. می توانید نحوه راهیابی آنها از رده سوم گروه F تا فینال را ببینید. این یعنی آنها تمام پارامتر های لازم برای موفقیت را دارند. مطمئناً کریستیانو تاکنون با به ثمر رساندن تعداد گل های برابر با میشل پلاتینی رکورد شکنی کرده است، و مسلماً دوست دارد که اولین بازیکن با گل های بیشتر باشد... او یکی از عامل های مهم فینال خواهد بود.

کارمبو عضوی از تیم ملی فرانسه با کاپیتانی دشام بود که در خانه قهرمان جام جهانی 1998 شدند و به دنبال آن یورو 2000 را هم فتح کردند. وی در این رابطه افزود:

همه ما می دانیم که استعداد های فوق العاده ای در تیم ملی مثل پایه، پوگبا، گریزمان ژیرو و کانته داریم اما مشخصاً فکر می کنم که یک تیم هستیم. فکر می کنم شرایط بسیار متفاوت است چون وقتی در مورد سال 98 فکر می کنیم، هیچکس انتظار نداشت که ما تا آن مرحله پیش برویم، اما امروز همه انتظار قهرمانی از فرانسه دارند. این دو مورد بسیار متفاوت هستند اما ما هم بازیکنان جوان و بسیار با استعدادی داریم، و با این استعداد در باشگاه های بزرگ اروپایی بازی می کنند بنابراین امیدوارم که ببینم چه کار می توانند بکنند. امیدوارم آنها مؤثر عمل کنند و با ارائه عملکردی فوق العاده به موفقیت برسند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 تير 1395 | 23:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.